Marketing
Marketing — bu iste’molchilar ehtiyojlarini qondirish va tashkilotlar maqsadlariga erishish uchun tovar va xizmatlarni yaratish, ilgari surish va sotish jarayonlarini о‘rganuvchi sohadir.
Marketolog— ishlab chiqarish, savdo, reklama va raqamli xizmatlar bilan shug‘ullanuvchi kompaniyalarda talab yuqori bо‘lgan mutaxassis. U iste’molchilarning xatti-harakatini tahlil qiladi, marketing strategiyalarini ishlab chiqadi, bozor tadqiqotlarini olib boradi, brend, narx siyosati va mijozlar bilan muloqotni boshqaradi.
Ta’lim jarayonida talabalar strategik va operatsion marketing, marketing tadqiqotlari, iste’molchi xulq atvori, brend-menejment, raqamli marketing, PR va reklama fanlarini о‘rganadilar.
Bitiruvchilar agrosanoat korxonalari, fermer xо‘jaliklari, marketing agentliklari va davlat tashkilotlarida marketolog, savdo mutaxassisi va bо‘lim rahbari sifatida faoliyat yuritishlari mumkin.
"Agroiqtisodiyot" kafedrasi marketolog mutaxassislarini tayyorlashda ma’sul kafedra hisoblanadi.
Marketolog— ishlab chiqarish, savdo, reklama va raqamli xizmatlar bilan shug‘ullanuvchi kompaniyalarda talab yuqori bо‘lgan mutaxassis. U iste’molchilarning xatti-harakatini tahlil qiladi, marketing strategiyalarini ishlab chiqadi, bozor tadqiqotlarini olib boradi, brend, narx siyosati va mijozlar bilan muloqotni boshqaradi.
Ta’lim jarayonida talabalar strategik va operatsion marketing, marketing tadqiqotlari, iste’molchi xulq atvori, brend-menejment, raqamli marketing, PR va reklama fanlarini о‘rganadilar.
Bitiruvchilar agrosanoat korxonalari, fermer xо‘jaliklari, marketing agentliklari va davlat tashkilotlarida marketolog, savdo mutaxassisi va bо‘lim rahbari sifatida faoliyat yuritishlari mumkin.
"Agroiqtisodiyot" kafedrasi marketolog mutaxassislarini tayyorlashda ma’sul kafedra hisoblanadi.

Umumiy ma'lumot
Agroiqtisodiyot, logistika va xizmatlar
Marketing
-
Yo'nalish kodi60411200
-
O'qish davomiyligi4 yil
-
Davlat akkreditatsiyasiMavjud
-
Kasbiy va jamoat akkreditatsiyasiMavjud
-
Ta'lim shakliKunduzgi
-
Ta'lim darajasiBakalavr
-
Xalqaro akkreditatsiyaMavjud emas
Asosiy fanlar
-
Amaliy matematika 1,2
-
Iqtisodiyot nazariyasi 1.2
-
Iqtisodiyotda axborot-kommunikatsion texnologiyalar va tizimlar
-
Biznesga kirish
-
Akademik ko'nikmalar va kasbiy kompetentlik
-
Statistika
-
Ekonometrika
-
Mikroiqtisodiyot
-
Marketing
-
Menejment
-
Iste'mol tovarlari tovarshunosligi
-
Marketing kommunikatsiyasi
-
Marketing tadqiqotlari
-
Inson resurslarını boshqarish
-
Iste'molchi xulq atvori
-
Brendni boshqarish
-
Raqamli marketing
-
Buxgalteriya hisobi
-
Strategik marketing
-
Xalqaro marketing
-
Barqaror marketing va ijtimoiy o'zgarishlar