Turizm vа mehmondo‘stlik
Turizm sohasida kichik biznes va xususiy tadbirkorlikni tashkil etishning huquqiy-me’yoriy asoslarini takomillashtirish, turizm sohasi vа turizm xizmatlarlarini tashkil etishda ishtirok etuvchi biznes subyektlar tadbirkorlik faoliyatini tashkil etish, rejalashtirish, tashkiliy boshqaruv tarkibini shakllantirish, biznes strategiyasini tahlil qilish, turizm mahsuiotlari va ularni tashkil etishda yordamchi xizmatlarhi ishlab chiqish, tashkil qilish, reklama qilish, markefing tadqiqotlarini o’tkazish, turizm biznesi, mеhmоnхоnа subyektlarida xizmat kolrsatish faoliyatini tashkil etish, xizmatlar bozorini segmentiash, turizm mahsulotining iste’molchilari xulq-atvorini o’rganish, turizm subfektlari faoliyatini boshqarish, raqobatbardoshlik holatini tahlil qilish, turizm va mehmondo’stlit tashkilotlarda faoliyatni amalga oshirish bo‘yicha nazariy va amaliy bilimlarga ega bo‘ladilar.
Bitiruvchilar davlat va nodavlat turizm vа mehmondo’stlik sohasidagi tashkilotlar, kompaniyalar (firmаlаr), ishlab chiqarish birlashmalari va boshqalar, xalqaro turizm va mehmondo’silik korporatsiyalari, xizmat ko’rsatish tarmoqlari, mеhmоnхоnа komplekslari, sog’lomlashtiruvchi maskanlari, turrzmnrng sohava tarmoqlarida tashkilot tarmoqlarida faoliyat yuritishlari mumkin.
Umumiy ma'lumot
-
Yo'nalish kodi61010100
-
O'qish davomiyligi4 yil
-
Davlat akkreditatsiyasiMavjud
-
Kasbiy va jamoat akkreditatsiyasiMavjud
-
Ta'lim shakliKunduzgi
-
Ta'lim darajasiBakalavr
Asosiy fanlar
-
Akademik ko‘nikmalar va kasbiy kompetentlik
-
Turizm: Nazariya va amaliyot
-
Mintaqaviy turizm resurslari
-
Mehmonxona va restoran menejmenti
-
Mehmondo‘stlik industriyasi
-
Gastronomik turizm
-
Turizm iqtisodiyoti
-
Turizm va mehmondo‘stlikda innovatsiyalar
-
Jahon iqtisodiyoti va xalqaro iqtisodiy munosabatlar
-
Turizm mahsulotlari
-
Turizmda marketing
-
Turizm siyosati va rejalashtirish
-
Turizm va mehmondo‘stlikda industriyasida moliyaviy menejment
-
Xalqaro turizm bozori
-
Turizmda elektron tijorat
