logouzqora
  • uzbekistan
  • uzbekistan

Turizm vа mehmondo‘stlik

Turizm sohasida kichik biznes va xususiy tadbirkorlikni tashkil etishning huquqiy-me’yoriy asoslarini takomillashtirish, turizm sohasi vа turizm xizmatlarlarini tashkil etishda ishtirok etuvchi biznes subyektlar tadbirkorlik faoliyatini tashkil etish, rejalashtirish, tashkiliy boshqaruv tarkibini shakllantirish, biznes strategiyasini tahlil qilish, turizm mahsuiotlari va ularni tashkil etishda yordamchi xizmatlarhi ishlab chiqish, tashkil qilish, reklama qilish, markefing tadqiqotlarini o’tkazish, turizm biznesi, mеhmоnхоnа subyektlarida xizmat kolrsatish faoliyatini tashkil etish, xizmatlar bozorini segmentiash, turizm mahsulotining iste’molchilari xulq-atvorini o’rganish, turizm subfektlari faoliyatini boshqarish, raqobatbardoshlik holatini tahlil qilish, turizm va mehmondo’stlit tashkilotlarda faoliyatni amalga oshirish bo‘yicha nazariy va amaliy bilimlarga ega bo‘ladilar.
Bitiruvchilar davlat va nodavlat turizm vа mehmondo’stlik sohasidagi tashkilotlar, kompaniyalar (firmаlаr), ishlab chiqarish birlashmalari va boshqalar, xalqaro turizm va mehmondo’silik korporatsiyalari, xizmat ko’rsatish tarmoqlari, mеhmоnхоnа komplekslari, sog’lomlashtiruvchi maskanlari, turrzmnrng sohava tarmoqlarida tashkilot tarmoqlarida faoliyat yuritishlari mumkin.

Turizm vа mehmondo‘stlik

Umumiy ma'lumot

Agroiqtisodiyot, logistika va xizmatlar
Turizm vа mehmondo‘stlik
  • Yo'nalish kodi
    61010100
  • O'qish davomiyligi
    4 yil
  • Davlat akkreditatsiyasi
    Mavjud
  • Kasbiy va jamoat akkreditatsiyasi
    Mavjud
  • Ta'lim shakli
    Kunduzgi
  • Ta'lim darajasi
    Bakalavr

Asosiy fanlar

  • Akademik ko‘nikmalar va kasbiy kompetentlik
  • Turizm: Nazariya va amaliyot
  • Mintaqaviy turizm resurslari
  • Mehmonxona va restoran menejmenti
  • Mehmondo‘stlik industriyasi
  • Gastronomik turizm
  • Turizm iqtisodiyoti
  • Turizm va mehmondo‘stlikda innovatsiyalar
  • Jahon iqtisodiyoti va xalqaro iqtisodiy munosabatlar
  • Turizm mahsulotlari
  • Turizmda marketing
  • Turizm siyosati va rejalashtirish
  • Turizm va mehmondo‘stlikda industriyasida moliyaviy menejment
  • Xalqaro turizm bozori
  • Turizmda elektron tijorat
1930-yilda Oʻrta Osiyo universitetining qishloq xoʻjaligi fakulteti negizida Oʻrta Osiyo qishloq xoʻjaligi instituti tashkil etildi. Bu institut 1934—1991-yillarda Toshkent qishloq xoʻjaligi instituti nomi bilan faoliyat koʻrsatdi. 1991-yilning aprel oyida Toshkent davlat agrar universiteti maqomi berildi.